مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-24سياسي

همایش بین المللی شکست شیطان بزرگ برگزار می شود


همایش بین المللی شکست شیطان بزرگ به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با مشارکت موزه بین المللی استکبارستیزی صحرای طبس روز شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 20: - همایش بین المللی "شکست شیطان بزرگ" به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با مشارکت موزه بین المللی استکبارستیزی صحرای طبس روز شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ این همایش با حضور فعالان اجتماعی جهان اسلام از کشورهای فلسطین، سوریه، ایران، یمن، هند و پاکستان به صورت پخش زنده در صحرای طبس از طریق لینک http://telvideo.

ir/ababil برگزار می شود.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت یوم الله 5 اردیبهشت 1359 از ساعت 18 تا 19:30 شنبه 4 اردیبهشت در محل آستان مقدس امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) با حضور مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ به همین مناسبت روز 5 اردیبهشت از ساعت 9 تا 11 مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیران و مسئولان خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار خواهد شد که این مراسم- در محل صحرای طبس- به صورت پخش مستقیم از شبکه های استانی و ملی پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی شکست شیطان بزرگ برگزار می شود

همایش بین المللی شکست شیطان بزرگ برگزار می شود