مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-24ورزشي

امضای تاج پای حذف ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی


مهدی تاج، نایب رییس ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی و عضو کمیته اجرایی که پیش از این درباره میزبانی بحرین در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 گفته بود در این خصوص از او ـ در کمیته اجرایی ـ سؤال نشده بود، حالا نمی تواند در قبال حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چنین ادعایی را مطرح کند.

اگر داتو ویندزور جان، دبیرکل AFC اعطای میزبانی به بحرین را تصمیمی یک جانبه از سوی دفتر خودش یا دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد، اما درباره فوتبال ساحلی اسناد درباره بخش تصمیم گیرنده موجود است، این که نحوه گزینش تیم ها برای اعزام به جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه از سوی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تعیین شد و قرار بود پس از محاسبه امتیازها در این کمیته تصمیم نهایی در کمیته اجرایی به تصویب برسد.

حالا نام ایران بین تیم های اعزامی نیست تا از مهدی تاج سؤال کنیم؛ نقش شما در AFC چیست؟ رییس ایرانی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC باید مشخصاً به این سؤال پاسخ دهد: حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چه مبنایی داشته است، در حالی که جدول امتیازدهی به تیم ها طبق عملکرد آنها در سه دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سال های 2015 ـ 2017 ـ 2019 کاملاً مشخص است؟ مهدی تاج موظف به پاسخگویی به این سؤال است: حتی اگر او تصمیمی را اتخاذ نکرده، چگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تاج پای حذف ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی

امضای تاج پای حذف ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی