مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-04-24دانش

دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت/ نحوه مصاحبه علمی برای پذیرش دانشجو


رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه سوره برای نیمسال اول تحصیلی 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه سوره، یوسف خجیر، با بیان این که دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای ارتباطات را اخذ کند، اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری هشت ماهه دانشگاه سوره برای برگزاری دوره دکتری رشته ارتباطات ، این مجوز از سوی وزارت علوم تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش داده شده است.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی سازمان سنجش، اسم دانشگاه سوره و کد انتخابی رشته ارتباطات در جدول الحاقی انتخاب رشته دوره دکتری قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند در زمان انتخاب رشته با درج کد 5551 رشته ارتباطات دانشگاه سوره را انتخاب کنند.

خجیر خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره برای نیم سال نخست 1401_1400 ( مهرماه 1400) طبق دستور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرش شش دانشجو در این رشته می پردازد.

رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در رابطه با نحوه مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی دانشجو، گفت: فرایند مصاحبه علمی برای پذیرش نهایی دانشجو از بین سه برابر ظرفیت متعاقباً در سایت سنجش و دانشگاه سوره اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت/ نحوه مصاحبه علمی برای پذیرش دانشجو

دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت/ نحوه مصاحبه علمی برای پذیرش دانشجو