مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-04-24اقتصادي

اجرای طرح «تام » در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اجرای طرح «تام» به منظور تأمین مالی واحدها و پروژه های دارای اولویت صنعت و معدن در آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اجرای طرح تام به منظور تأمین مالی واحدها و پروژه های دارای اولویت صنعت و معدن در آذربایجان شرقی خبر داد.

حبیب امین زاده در جمع خبرنگاران گفت: طرح یاد شده با توجه به تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صمت ، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ( ایمیدرو )وارد مرحله اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات برای تأمین مالی واحدها و طرح های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت و برای مواردی همچون تکمیل ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی منتخب، تعمیق ساخت داخل ، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، توسعه صادرات غیر نفتی، احیاء، فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، طرح های فناورانه و تأمین مالی اصناف در سطح استان پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی؛ متقاضیان و فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان می توانند به منظور استفاده از تسهیلات طرح تام به سامانه https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «تام » در آذربایجان شرقی

اجرای طرح «تام » در آذربایجان شرقی