مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-24ورزشي

سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی دارد/ آرامش نویدکیا حواشی را دور کرد


با آرامش خوبی که نویدکیا دارد و اسیر حواشی نمی شود، اگر شرایط طبیعی پیش برود قطعاً سپاهان سهمیه را کسب می کند و شانس خوبی هم برای قهرمانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد.

سپاهان که در کورس قهرمانی قرار دارد و برای پس گرفتن صدر جدول به هر 3 امتیاز بازی نیاز داشت، بازی را هجومی آغاز کرد و پس از به دست آوردن چند موقعیت  در دقیقه 25 توسط احسان حاج صفی به گل رسید.

پس از رسیدن به گل، سپاهان به حملات خود ادامه داد و موقعیت هایی هم برای گل زنی داشت ولی در دقایق پایانی نیمه اول سپاهان با اخراج محمد نژادمهدی روی یک خطا پشت محوطه جریمه، 10 نفره شد.

طلایی پوشان نیمه دوم را با یک یار کمتر و تعویض اجباری آغاز کردند؛ بازی را کاملاً تدافعی پیش گرفتند و با تمام قوا از گل خود دفاع کردند، البته نساجی هم در این میان موقعیت هایی به دست آورد که با وجود دفاع منظم سپاهان موفق به بازکردن دروازه حریف نشد تا در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در این دیدار 44 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و اختلاف 3 امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی دارد/ آرامش نویدکیا حواشی را دور کرد

سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی دارد/ آرامش نویدکیا حواشی را دور کرد