مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-24اقتصادي

برداشت اطلاعات 14 هزار و 500 پلاک در سنندج


مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج از برداشت 6 هزار و 400 پلاک در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه سه تا پایان سال گذشته اطلاعات مربوط به 14 هزار و 500 پلاک در قالب 13 حوزه برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قدرت الله سیف پناهی آمار برداشت اطلاعات املاک در سال 99 را اعلام کرد.

مدیر ممیزی املاک شهرداری سنندج عنوان کرد: استقرار و بهنگام سازی پایگاه داده املاک یک موجودیت زیرساختی و ماندگار برای درآمدزایی شهرداری ها است و ایجاد بانک اطلاعاتی مکانی، یک ابزار کلیدی در امر پایش توسعه شهرها محسوب می شود.

 سیف پناهی گفت: نیاز به اطلاعات دقیق و به روز قطعات ملکی و سایر اجزاء در یک محدوده شهری، انجام ممیزی املاک را ضروری تر می نماید.

وی اظهار داشت: مساحی و محاسبه دقیق متراژ بخش های عرصه و اعیان یک ملک، نوع کاربری، وضعیت بنا، وضعیت مالکیت، تاسیسات زیربنایی و اطلاعات واحدهای شغلی از جمله اطلاعاتی هستند که علاوه بر سازماندهی و توانمندسازی برنامه ریزی شهری، موجبات توزیع عادلانه خدمات شهری و محاسبه عوارض نوسازی را نیز فراهم می نماید.

وی افزود: سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا به منظور تداوم اجرای طرح ممیزی املاک؛ برداشت اطلاعات پلاک ها از طریق پهباد نقشه برداری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت اطلاعات 14 هزار و 500 پلاک در سنندج

برداشت اطلاعات 14 هزار و 500 پلاک در سنندج