مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-24فرهنگي

رادیو 81 ساله شد/ اژدهای هفت سری که مدام خوراک می خواهد


کارگردان و بازیگر باسابقه نمایش های رادیویی ـ هم درباره حضور در رادیو و وضعیت فعلی این رسانه به ایسنا توضیح می دهد: اواخر سال 63 کار در رادیو را آغاز کردم.

رادیو در آن زمان با الان خیلی متفاوت بود؛ آن زمان که ما شروع کردیم، دو شبکه بیشتر نداشتیم و رفته رفته این شبکه ها اضافه شدند.

الان رادیو شبکه های زیادی دارد و به تبع مخاطبش هم بیشتر شده است، زیرا شبکه های متنوعی دارد.

او در پاسخ به این پرسش که در 81 سالگی، آیا رادیو به جایگاهی که شایسته اش است دست یافته؟ عنوان می کند: نه، رادیو در حال حاضر جایگاهی که شایسته اش باشد را ندارد.

حداقل در حوزه نمایش این را می گویم که خودم در آن کار می کنم؛ تا 10 سال پیش، مخاطبِ بسیار خوبی داشتیم که به مرور زمان بر اثر تکراری شدن کارها و پایین آمدن سطح کیفی تولیدات و عدم تنوع، رکودی ایجاد شده است که طبیعتا مخاطب را پس می زند.

مخاطب تنوع طلب است و همه جور خوراکی می خواهد.

الان با توجه به شرایطی که در آن به سر می بریم، یعنی بحث کرونا و این بیماری عجیب و غریبی که دامن گیر همه مان شده است، مخاطبان بسیار زیادی به سمت رادیو روی آورده اند اما متاسفانه رادیو خوراک خوبی برایشان ندارد.

این کارگردان رادیویی در توضیح دلایلی که باعث شده است تا رادیو در جایگاه مناسبش قرار نگیرد، عنوان می کند: دائما نمایش های تکراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو 81 ساله شد/ اژدهای هفت سری که مدام خوراک می خواهد

رادیو 81 ساله شد/ اژدهای هفت سری که مدام خوراک می خواهد