مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-24فرهنگي

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران


جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران همزمان با سراسر کشور با هدف کشف استعدادهای فرهنگی و هنری فعالان عرصه هنر دفاع مقدس در سطح دانشگاه ها و جامعه برگزار می شود.

- شهاب الدین شادمند دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار کرد: با توجه به برگزار نشدن اردوهای راهیان نور، جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز با هدف شناسایی استعدادهای هنری و دیده شدن ظرفیت های هنری هنرمندان برگزار می شود.

وی گفت: تلاش داریم تا بر برگزاری این جشنواره و شناسایی هنرمندان در بستر فرهنگی و هنری عرصه ای به وجود آید  تا با شناسایی دانشجویی متعهد در این عرصه به جریان سازی و گفتمان سازی منویات رهبری بپردازیم.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران افزود: تلاش داریم در راستای برگزاری این جشنواره، کانون تخصصی در بسیج هنرمندان تشکیل و رویدادهای هنری ساماندهی شوند.

شادمند خاطر نشان کرد: جشنواره استانی فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز با شعار راهیان نور در آینه هنر و در 13 موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجوی جهان اسلام، نقش اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در مازندران