مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-24ورزشي

آیین نامه «خودنوشته» وزارت ورزش مانع برگزاری انتخابات ریاست سه فدراسیون


ادامه همه گیری کرونا و برخی موانع که سد راه وزارت ورزش برای انتخابات سروقت قرار گرفته، می طلبد تا یکی از آخرین آیین نامه های ابلاغی وزیر ورزش در رابطه با انتخاب روسا مجدد بررسی و تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا با اسکیت و نام نویسی از کاندیداهای این فدراسیون آغاز کرده است.

این وزارتخانه نام نویسی از متقاضیان ریاست در دو فدراسیون ژیمناستیک و تیراندازی را هم در برنامه دارد به گونه ای که بتواند پیش از اتمام دولت فعلی روسای جدید این سه فدراسیون را مشخص کند.

بهمن محمدرضایی، زهرا اینچه درگاهی و علی دادگر که به ترتیب ریاست فدراسیون های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی را بر عهده دارد هنوز چندماه تا پایان دوره ریاست خود فاصله دارند اما وزارت ورزش از آیین نامه انتخاباتی فدراسیون ها و بند قانونی که ثبت نام از کاندیداها در فاصله 75 روز پیش از پایان دوره ریاست را مجاز کرده برای اقدام زود هنگام در رابطه با انتخابات این فدراسیون ها استفاده کرده است تا اینگونه در ماه های پایانی دوره مسعود سلطانی فر تکلیف روسای جدید را در این سه فدراسیون مشخص کند.

همین آیین نامه اما دست و بال وزارت ورزش را برای رسیدگی به انتخابات برخی دیگر از فدراسیون ها که در نوبت انتظار برای تعیین رییس قرار دارند، بسته است به گونه ای که مشخص نیست مجمع انتخاباتی برای این فدراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه «خودنوشته» وزارت ورزش مانع برگزاری انتخابات ریاست سه فدراسیون

آیین نامه «خودنوشته» وزارت ورزش مانع برگزاری انتخابات ریاست سه فدراسیون