مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-24ورزشي

حاج صفی بازی بزرگ فصل را از دست داد؟!


دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ادامه فصل که قرار است در هفته بیست و دوم برگزار شود، فینال زودرس برای این فصل لیگ برتر است.

- ، سپاهانی ها در حالی قبل از دیدار برابر پرسپولیس پنج شنبه شب در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در قائمشهر برابر نساجی به میدان رفتند که طبق اعلام رسانه ها، نفراتی چون محمدرضا خلعتبری، جلال الدین علی محمدی و محمد نژادمهدی مردان سه کارته سپاهان بودند و در صورتی که برابر نساجی از سوی داور با کارت زرد روبرو می شدند، بازی مقابل پرسپولیس را به دلیل محرومیت از دست می دادند که در این میان اخراج نژادمهدی در این دیدار با کارت قرمز مستقیم غیبت این مدافع سپاهان را برابر پرسپولیس مسجل کرد.

ابهامات در مورد احسان حاج صفی در بازی اخیر سپاهان برابر نساجی، علاوه بر اخراج نژاد مهدی با کارت قرمز مستقیم، نفراتی چون احسان حاج صفی و پیام نیازمند 2 بازیکنی بودند که از داور با کارت زرد جریمه شدند، اتفاقی که باعث شد ابهاماتی در خصوص شرایط حاج صفی برای بازی بعدی زردپوشان ایجاد شود.

طبق آمار ثبت شده در سازمان لیگ؛،حاج صفی که در نیم فصل اول در تراکتور توپ می زد با 3 کارت زرد از سوی داوران مواجه شده تا با احتساب کارت زردی که برابر نساجی دریافت کرد، چهارمین اخطار این فصل خود را دریافت کند، موضوعی که باعث ایجاد ابهاماتی درخصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج صفی بازی بزرگ فصل را از دست داد؟!

حاج صفی بازی بزرگ فصل را از دست داد؟!