مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-24اقتصادي

تهدید فساد میوه شب عید بخاطر احتکار/ باز مردم قربانی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی در خصوص دپو برخی میوه ها وجود میوه مازاد بر نیاز بازار در سردخانه ها و انبارها، اظهار داشت: - رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر مدیریت صحیح ستاد تنظیم بازار در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در بازار شب عید، گفت: میوه های دپو شده در انبارها و سردخانه ها ربطی به اقدامات تنظیم بازار میوه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی در خصوص دپو برخی میوه ها وجود میوه مازاد بر نیاز بازار در سردخانه ها و انبارها، اظهار داشت: وزارت صنعت مسئولیت فروش میوه تولید شده را ندارد و موضوعی که به ستاد تنظیم بازار در این خصوص مربوط است، خرید و تامین برخی اقلام، از جمله میوه برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت هاست.

رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه برای تنظیم بازار میوه شب عید، ستاد تنظیم بازار مانند سنوات قبل، اقدام به خریداری میوه کرد، افزود: این نهاد بر اساس آمار و رصد بازار کشور، حدود 20 هزار تُن پرتقال را برای تنظیم بازار میوه شب عید خریداری کرد که چهار هزار تُن آن برای استان تهران درنظر گرفته شده بود.

وی افزود: بنابراین اینکه این حجم از میوه در انبارها و سردخانه ها دپو شده است، ربطی به وزارت صنعت و تنظیم بازار میوه شب عید ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید فساد میوه شب عید بخاطر احتکار/ باز مردم قربانی شدند

تهدید فساد میوه شب عید بخاطر احتکار/ باز مردم قربانی شدند