مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-24اقتصادي

اهدا 20 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی دلیجان در قالب طرح شهید سلیمانی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان گفت: به منظور کمک به بهبود بیماران کرونایی بستری در منزل 20 کپسول اکسیژن و اقلام همراه به ارزش 60 میلیون تومان تهیه و در اختیار بیماران و خانواده ها و افراد نیازمند قرار گرفته است.

- مهدی نباتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دلیجان با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی سپاه در مبارزه با و اقلام همراه به ارزش 60 میلیون تومان تهیه و در اختیار حدود 400 نفر از بیماران و خانواده ها و افراد نیازمند قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: وظیفه تیم های نظارتی در این طرح سرکشی از اصناف و بررسی نحوه انجام و رعایت پروتکل های بهداشتی است که تا کنون در شهرستان دلیجان 90 درصد اصناف بالغ بر 1200 واحد صنفی توسط این تیم ها سرکشی صورت گرفته است.

به گفته وی وظیفه تیم های مراقبتی در این طرح نیز برقراری تماس تلفنی با خانواده ها و انجام مشاوره تلفنی و بررسی علائم بیماری و پایش سلامت خانواده ها همچنین اطرافیان مبتلایان به بیماری و مراجعه به درب منزل بیماران همراه با تیم مراقبتی شبکه بهداشت شهرستان جهت بررسی روند درمان و وضعیت بیمار است که تاکنون در شهرستان دلیجان بیش از 5000 مشاوره و تماس تلفنی توسط این افراد انجام شده و از منزل بیش از 1500 نفر از بیماران سرکشی به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 20 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی دلیجان در قالب طرح شهید سلیمانی

اهدا 20 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی دلیجان در قالب طرح شهید سلیمانی