مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-24فرهنگي

سه سال است از تئاتر فاصله گرفته ام/ اهمیت حفظ جان هنرمندان


رامین سیار دشتی با اشاره به دلایل فاصله گرفتنش از تئاتر عنوان کرد این روزها هنرمندان از سرناچاری در پروژه های مختلف حضور می یابند در حالی که پروتکل های بهداشتی به درستی رعایت نمی شود.

- رامین سیار دشتی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره دوری چندساله اش از فعالیت های تئاتری به خبرنگار مهر گفت: من نزدیک به سه سال است که فعالیتی در تئاتر نداشته ام و آخرین کارم به نمایش نامبرده علی اصغر دشتی باز می گردد که در سال 97 به صحنه رفت.

در حال حاضر نیز برای امرار معاش مشغول شغلی بی ارتباط به هنر هستم و در این مدت تنها یکی دو سریال کار کردم که تصویربرداری یکی از آنها هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در سریال بعد از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر به ایفای نقش پرداختم و همچنین نقش کوتاهی هم در سریال آمستردام مسعود قراگوزلو دارم که برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال ضبط است.

در زمینه تئاتر هم یکی دو پیشنهاد داشتم که جالب نبودند و با این شرایط هم که این روزها گریبان گیر تئاتر شده است کار کردن بسیار سخت خواهد بود.

سیار دشتی یادآور شد: امیدوارم شرایط تغییر کند که البته این مساله بستگی به این دارد که چه زمانی واکسیناسیون سراسری انجام شود تا همه بتوانند با خیالی راحت تر سر کارهایشان برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه سال است از تئاتر فاصله گرفته ام/ اهمیت حفظ جان هنرمندان

سه سال است از تئاتر فاصله گرفته ام/ اهمیت حفظ جان هنرمندان