مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-23اقتصادي

600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد


رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای 600کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد.

- ایسنا/کردستان رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای 600کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد.

فرهاد میمنت آبادی در گفت و گو با ایسنا از اصلاح 130کیلومتر شبکه توزیع برق در سه شهر و 23 روستای شهرستان قروه در سال 99 خبر داد و گفت: شبکه توزیع برق از اساسی ترین زیرساخت هاست و انرژی برق در تمام زمینه ها از جمله صنعتی، کشاورزی و خانگی از اصلی ترین نیازهاست و از همین رو اصلاح شبکه توزیع برق از سنوات گذشته و با تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار آغاز شده است.

وی افزود: اولویت شرکت توزیع برای اصلاح با مناطقی است که مشکلاتی از قبیل سرقت انرژی، سرقت کابل شبکه و مشکلات ساختاری دارند.

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه ادامه داد: ویژگی های کابل خودنگهدار کاهش باند حریم، کاهش تلفات، کاهش خاموشی های بی برنامه است و هدف از اصلاح شبکه توزیع برق، تامین برق پایدار بدون نوسان برای مشترکین و جلوگیری از سرقت انرژی و سرقت کابل های شبکه جلوگیری از خاموشی های خارج از برنامه حاصل از مشکلات جوی و اتفاقات پیش بینی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد

600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد