مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-04-23اقتصادي

افزایش قیمت کتاب های درسی سال 1401ـ1400 چقدر است؟


معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: در بحث کتاب درسی که به عنوان مهم ترین ابزار آموزشی است، سیاست سازمان بر این است که حداقل قیمت با کیفیت بالا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

- محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که کتاب های درسی سال تحصیلی 1401ـ1400 چقدر افزایش قیمت دارد؟ ، اظهار کرد: تلاش سازمان بر این بود که حداقل قیمت تمام شده یک کتاب درسی را برای دانش آموزان در هدفگذاری خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: تلاش بسیار زیادی کردیم که با توجه به تورم 49 درصدی که خود دیجیتال انجام می شود، حداکثر افزایش قیمت (حتی به رغم ضرر سازمان)، 28 درصد است و اجازه ندادیم که در بحث کتاب های فنی و حرفه ای افزایش قیمت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که در بحث کتاب درسی که به عنوان مهمترین ابزار آموزشی است، سیاست سازمان بر این است که حداقل قیمت با کیفیت بالا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص افزایش قیمت در دوره ابتدایی، بیان کرد: در دوره ابتدایی افزایش قیمت در پایه اول 23 درصد، در پایه دوم 25 درصد، در پایه سوم 23 درصد، در پایه چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کتاب های درسی سال 1401ـ1400 چقدر است؟

افزایش قیمت کتاب های درسی سال 1401ـ1400 چقدر است؟