مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-04-23اقتصادي

گام اساسی پالایشگاه اصفهان برای تبدیل شدن به پتروپالایش


عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت پتروشیمی اصفهان گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با خرید حدود 42 درصد سهام پتروشیمی اصفهان، گام اساسی برای تبدیل شدن به پتروپالایش را برداشت.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت پتروشیمی اصفهان گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با خرید حدود 42 درصد سهام پتروشیمی اصفهان، گام اساسی برای تبدیل شدن به پتروپالایش را برداشت.

مهدی صرامی با بیان اینکه پالایشگاه اصفهان 100 درصد خوراک پتروشیمی استان را تأمین می کند، اظهار کرد: با تبدیل شرکت پالایش نفت اصفهان به پترو پالایش و سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی که به پالایشگاه وابسته هستند و خوراک خود را از این مجتمع عظیم صنعتی دریافت می کنند، نیاز سایر صنایع نیز تأمین می شود.

وی با بیان اینکه حرکت امروزه کشورهای پیشرفته دنیا به سمت ایجاد واحدهای پترو پالایشی (تجمیع واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی) است و این روند اهمیت ویژه موضوع را نشان می دهد، تاکید کرد: افزایش حاشیه سودآوری نفت، کاهش آلودگی، کاهش هزینه تأمین خوراک و مدیریت یکپارچه از مزایای پتروپالایش شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان نیز با بیان اینکه با حمایت مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان، پیوند پتروشیمی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام اساسی پالایشگاه اصفهان برای تبدیل شدن به پتروپالایش

گام اساسی پالایشگاه اصفهان برای تبدیل شدن به پتروپالایش