مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-04-23سياسي

تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم امارات


معاون امور بین الملل قوه قضاییه بر فراهم آوردن بستر لازم برای دسترسی سریع و آسان مردم از جمله شهروندان ایرانی در خارج کشور به حقوق خود تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضایی در نشستی مجازی که میان مسئولان معاونت بین الملل قوه قضاییه، وزارت امورخارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در امارات برگزار شد، بر فراهم آوردن بستر لازم برای دسترسی سریع و آسان مردم از جمله شهروندان ایرانی در خارج کشور به حقوق خود تاکید کرد.

در پرتو اجرای مفاد سند تحول قضایی و تأکید رییس و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در امارات برگزار شد.

در این نشست که علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و سیدمحمد حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات نیز حضور داشتند، سرکنسول ایران در دبی، مسئول کنسولگری ایران در ابوظبی و مدیرکل همکاری های حقوقی و قضایی قوه قضاییه به بیان اشکال ها و کاستی ها در حوزه های مقررات و اجرا پرداختند.

در پایان این نشست وبیناری، ضمن آن که مقرر شد مسئولان ذیربط در دستگاه قضایی، وزارت امور خارجه و نمایندگی های کشورمان در امارات ظرف یک هفته راه کار های شتاب بخشی به انجام مطالبات حقوقی و قضایی شهروندان در ارتباط با امارات را ارائه دهند، معاون امور بین الملل قوه قضاییه تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم امارات

تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم امارات