مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-23فرهنگي

فضاهای مناسب برای عرضه کتاب در سمنان ایجاد می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فضای مناسب برای عرضه کتاب با رایزنی که با شهرداری سمنان صورت گرفته ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید فلاح لاله زاری ظهر آدینه در حاشیه افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی یک مؤسسه رسانه ای و انتشارات استان سمنان، با بیان اینکه فضاهای ویژه برای فروش کتاب به زودی توسط شهرداری معرفی خواهد شد و فعالان این عرصه می توانند از این فضاها که با شرایط بسیار مناسب خواهد بود استفاده کنند، تاکید کرد: فضاهای مناسب برای عرضه کتاب در سمنان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه یک گذر فرهنگی که در محدوده گاراژ کلانتری سمنان در حال ایجاد است، تاکید کرد: فضاهایی برای کتاب خوانی پیش بینی خواهد شد تا فعالان این عرضه بتوانند از آن به خوبی بهره مند شوند.

خلاءهای پیش رو برداشته شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر لزوم توسعه ظرفیت های عرضه کتاب در استان سمنان تاکید کرد و افزود: استان سمنان در زمینه کتاب از نویسندگان و ناشران خوبی برخوردار است اما در بخش توزیع و عرضه کتاب با خلأ و کمبودها جدی مواجه است.

فلاح لاله زاری همچنین با اشاره به تحول در عرصه های مختلف و استفاده از تکنولوژی جدید در این عرصه ها اظهار داشت: در بحث توزیع و عرضه کتاب نیز نیازمند تحول هستیم و باید تدابیری اندیشیده شود تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای مناسب برای عرضه کتاب در سمنان ایجاد می شود

فضاهای مناسب برای عرضه کتاب در سمنان ایجاد می شود