مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-23پزشكي

مثبت شدن 3500 نمونه رپید و پی سی آر کرونایی در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: تعداد کل نمونه های رپید و پی سی آر مثبت ثبت شده بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه امسال بیش از 3500 نمونه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: تعداد کل نمونه های رپید و پی سی آر مثبت ثبت شده بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه امسال بیش از 3500 نمونه است.

محمد طاهر طیب زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: با افزایش مراکز نمونه گیری و ثبت موارد مشکوک به بیماری کرونا جهت انجام تست های تشخیصی رپید(سریع) و پی سی آر کرونا از ابتدای فروردین ماه سالجاری تا پایان این ماه تعداد 3 هزار و 560 و دو نمونه در سطح شهرستان مثبت ثبت شد.

وی اظهار کرد: درصد تعداد موارد مثبت تست های پی سی آر شهرستان 50.

73 است.

طیب زادگان تصریح کرد: در بحث بازرسی های گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه نیز طی یک ماهه اول امسال بیش از 6 هزار و 300 مورد بازدید از سطح کارگاهها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفت که در نهایت منجر به تعطیلی و پلمب بیش از یک هزار و 200 مورد از صنوفی شد که شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و اصول بهداشتی در آنها رعایت نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثبت شدن 3500 نمونه رپید و پی سی آر کرونایی در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه

مثبت شدن 3500 نمونه رپید و پی سی آر کرونایی در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه