مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-23سياسي

توزیع 700 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار منصوریه شیراز


مسئول قرارگاه عمار منصوریه از توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چندمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در میان نیازمندان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قرارگاه تبلیغی جهادی عمار بیش از 700 بسته معیشتی را به همت خیرین میان نیازمندان توزیع کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد 700 بسته معیشتی 300 بسته به صورت مشترک با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خفر در این شهرستان توزیع شد و مابقی بسته های معیشتی همت در شیراز توزیع شده است، بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات بوده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز تصریح کرد: طلاب و مبلغین قرارگاه عمار با سفر به شهرستان خفر و روستاهای اطراف به توزیع بسته های معیشتی پرداختند و در کنار آن همچنین به تبلیغ نیز پرداختند.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) در خصوص کمک های مومنانه افزود: خوشا بحال آنان که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

مسئول قرارگاه عمار به فعالیت های جهادی مبلغین این قرارگاه نیز اشاره کرد و بیان داشت: همچنین مبلغین قرارگاه عمار در محله ها و روستاها نیز به صورت جهادی و با همت خیرین اقلام ضروری خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار منصوریه شیراز

توزیع 700 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار منصوریه شیراز