مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-23سياسي

روند فرسایشی پروژه های کهگیلویه نگران کننده است


پروژه های شهرستان کهگیلویه در بی توجهی اعتباری دچار فرسایشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه مکتوب نماز جمعه دهدشت طولانی شدن دوره مذاکرات وین را یادآور شد و اظهار داشت: حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود و عملا 1+4 را تبدیل به 1+5 کند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه خسته کردن ایران در شرایط حساس کنونی و در آستانه انتخابات را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: آنها به زعم خود می خواهند به تدریج علاوه بر برجام هسته ای برجام های دیگر را در پایان به آن گره بزنند.

وی با بیان اینکه زمزمه ی توافق قوی تر نیز حکایت از این هدف شوم دارد، افزود: آن ها چشم به انتخابات 28 خرداد هم دارند و درصدد طولانی کردن دوره مذاکرات هستند تا بدانند در دولت آینده به کدام جریان سیاسی مواجه هستند.

خطر دو قطبی کردن روابط خارجی حجت الاسلام وحدانی فر مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر رفع همه تحریم ها را متذکر شد و تصریح کرد: این مطالبه گام اول و بلند در تداوم مذاکرات محسوب می شود ما بر این باوریم الان زمان تحقق این مهم است.

وی با خطرناک خواندن پیوند انتخابات و سیاست خارجی، ادامه داد: باز کردن پای سیاست خارجی به انتخابات می تواند با دو قطبی کردن روابط خارجی، منافع مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فرسایشی پروژه های کهگیلویه نگران کننده است

روند فرسایشی پروژه های کهگیلویه نگران کننده است