مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-23سياسي

پیاده راه خیابان شریعتی در شمال تهران باغ راه می شود


اجرای باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی به عنوان یکی از اصلی ترین شریان های ورودی منطقه یک از ابتدای پل شهید آیت الله صدر تا میدان قدس وارد فاز عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام اجرای طرح باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی بصری و ایجاد و تقویت آرامش و در عین حال سرزندگی در خیابان شریعتی به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ورودی به منطقه یک، تبدیل آن به باغ راه مطرح و طرح مطالعاتی و اولیه آن انجام و عملیات اجرایی مقدماتی شامل نقش برداری کل مسیر به انجام رسیده است.

وی گفت: این اقدام علاوه بر زیبا سازی یکی از خیابان های شاخص منطقه و ایجاد یک فضای مطبوع و فرح بخش شهری، با کاهش مسیرهای ارتباطی سواره و توسعه پیاده راه با کاشت گل، درخت و درختچه، نصب آبنما، نیمکت، تأمین روشنایی مناسب و…، در ساماندهی ترافیکی محدوده نیز تأثیر گذارخواهد بود.

موسوی افزود: پس از تصویب نهایی طرح، عملیات اجرایی پروژه از ضلع جنوب شرقی خیابان شریعتی آغاز خواهد شد و با اجرای آن شهروندان عزیز، خیابان شریعتی را به صورت کاملاً سبز و محیطی تفریحی با نورپردازی های خاص رؤیت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه خیابان شریعتی در شمال تهران باغ راه می شود

پیاده راه خیابان شریعتی در شمال تهران باغ راه می شود