مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-23اقتصادي

اشتغالزایی برای 48 هزار و 838 نفر با اجرای طرح های سرمایه گذاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از صدور یک هزار و 252 مجوز سرمایه گذاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها برای 48 هزار و 838 نفر اشتغالزایی شد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان هایی است که در زمینه سرمایه گذاری از جایگاه  بسیار  خوبی  برخوردار است، اظهار کرد: سال گذشته نیز سرمایه گذاری خارجی خوبی در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: مشوق های خاصی که به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داده می شود و ایجاد انگیزه برای تبلیغ و برند سازی کالاهای ایرانی باید مدنظر قرار بگیرد و توجه به این مؤلفه ها در بحث عملیاتی شدن شعار سال بسیار اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته یک هزار و 252 مورد جواز تاسیس طرح های صنعتی در استان صادر شد، افزود: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 294 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش 291 درصدی برخوردار بوده است.

فغفوری با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای مجوزهای تاسیس صادره در سال 98 بالغ بر 75 هزار میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 48 هزار و 838 نفر است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 176 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 48 هزار و 838 نفر با اجرای طرح های سرمایه گذاری

اشتغالزایی برای 48 هزار و 838 نفر با اجرای طرح های سرمایه گذاری