مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-23اقتصادي

15 دستگاه ماینر در کلاله کشف شد


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری 15 دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

- گرگان- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری 15 دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام قائمی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در مانور اولین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت شناسایی برق های غیر مجاز و بیت کویین، آچارکشی و رفع اتصالات سست و تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی صورت گرفته در شهرستان کلاله 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: با کشفیات امروز به تعداد ماینرهای ضبط شده در سطح استان افزوده شد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان، اضافه کرد: توسعه نقاط مانوری، رفع اشکال فیدرهای پر عارضه از جمله اقدامات انجام شده در این مانور به شمار می رود.

قائمی بیان کرد: طی این مانور یک روزه 148 اکیپ کار با 304 نفر و در قالب دو هزار و 132 نفر ساعت در سطح استان فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی کلاله هم در این خصوص گفت: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دستگاه ماینر در کلاله کشف شد

15 دستگاه ماینر در کلاله کشف شد