مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-23فرهنگي

کارتون سفرهای «سعدی» در قرنطینه ساخته شد


تهیه کننده «سفرهای سعدی» با اعتقاد بر اینکه این انیمیشن با تولیدات کمپانی های مطرح دنیا برابری می کند، اظهار کرد: تلویزیون انیمیشن های زیادی درباره سعدی تولید کرده است، - تهیه کننده سفرهای سعدی با اعتقاد بر اینکه این انیمیشن با تولیدات کمپانی های مطرح دنیا برابری می کند، اظهار کرد: تلویزیون انیمیشن های زیادی درباره سعدی تولید کرده است، اما هدف ما ساخت سریالی بود که بتواند از دیدگاهی تازه به سعدی شیرازی، شاعر حکمت و اخلاق بپردازد.

الهام نادری فرید ـ تهیه کننده پویانمایی سفرهای سعدی ـ در گفت وگو با ایسنا، از ساخت دو فصل دیگر این انیمیشن خبر داد و گفت: در حال حاضر دو فصل دیگر برای ساخت مصوب شده و بعد از تدوین فیلمنامه تولید آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه هدف از ساخت این انیمیشن، صرفا ساخت سریالی منتسب به سعدی نبوده است، گفت: تلویزیون انیمیشن های زیادی درباره سعدی تولید کرده است، اما هدف ما ساخت سریالی بود که بتواند از دیدگاهی تازه به سعدی شیرازی، شاعر حکمت و اخلاق بپردازد.

به همین سبب با توجه به اینکه سعدی سفرهای بسیاری داشته و بخش زیادی از عمر خود را در سفر بوده است، تصمیم گرفتیم حکایت های سعدی را با نگاه به سفرهایی که داشته است، روایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتون سفرهای «سعدی» در قرنطینه ساخته شد

کارتون سفرهای «سعدی» در قرنطینه ساخته شد