مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-23سياسي

پنج روز دیگر نتیجه صلاحیت کاندیداها مشخص می شود


فرماندار شهرستان فردیس تاریخ اعلام نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر توسط هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان را هشتم اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: - ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص زمان دقیق اعلام نتایج صلاحیت ها، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت به هیأت نظارت شهرستان اعلام شده و این هیأت نیز به مدت دو هفته فرصت دارد صلاحیت داوطلبانی که توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شده اند را بررسی کند.

فرماندار فردیس افزود: پس از طی شدن روند مذکور و ارسال نظر هیأت نظارت به فرمانداری، نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان 8 اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد.

داوطلبان رد صلاحیت شده  در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان نیز از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت استان ارائه کنند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان فردیس تأیید یا رد صلاحیت داوطلبین انتخابات شورای شهر را بر اساس قانون دانست و تصریح کرد: بدیهی است که هیأت نظارت در بررسی صلاحیت داوطلبان طبق مستندات، استعلامات و اخبار واصله با تکیه بر قانون عمل می کند و تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج روز دیگر نتیجه صلاحیت کاندیداها مشخص می شود

پنج روز دیگر نتیجه صلاحیت کاندیداها مشخص می شود