مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-23سياسي

معماری؛ روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با صدور پیامی بیان کرد: معماری روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه می باشد که با تلفیق هنر، - ایسنا/گیلان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با صدور پیامی بیان کرد: معماری روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه می باشد که با تلفیق هنر، علم و خلاقیت تغییراتی را در راستای تامین نیازهای هر نسل در محیط ایجاد کرده است.

روز سوم اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت شیخ بهایی به روز معمار نامگذاری شده است، در راستای گرامیداشت این روز عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با صدور پیامی به بیان تاثیر معماری در فرهنگ هر جامعه پرداخته است.

متن پیام به شرح زیر است: معماری روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه می باشد که با تلفیق هنر، علم و خلاقیت تغییراتی را در راستای تامین نیازهای هر نسل در محیط ایجاد نموده و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

سرزمین ما ایران، زادگاه معماران بزرگی می باشد که شاهکارهای بی نظیری خلق نموده اند و در تاریخ جاودان گشته و شهرت جهانی یافته اند.

سوم اردیبهشت به مناسبت زادروز شیخ بهایی، اندیشمند و معمار فرزانه ایرانی روز معمار نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری؛ روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه

معماری؛ روایت پویایی از تاریخ زندگی بشر و بازتاب فرهنگ و تمدن هر جامعه