مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-23اجتماعي

وضعیت نامطلوب برخی معابر لیکک/روشنایی و آسفالت حلقه مفقوده امکانات شهری


برخی اهالی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی نسبت به وضعیت کوچه ها و معابر شهر گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهمیی؛ برخی اهالی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی نسبت به وضعیت کوچه ها و معابر شهر گلایه دارند که در این میان بوستان 5 و 6 نسبت به نبود امکانات گلایه مند هستند.

  پاکدل شهروند اهل این شهر گفت: ما اهالی کوچه بوستان 5 خواهان زیرسازی و آسفالت و جابه جایی تیربرق معبر هستیم بارها پیگیری کردیم و نتیجه نگرفتیم عاجزانه تقاضامندیم رسیدگی کنند.

این شهروند فرهنگی افزود: کوچه بوستان 6 فاقد روشنایی است درخواست دادیم گفتند در مرحله واگذاری و مناقصه به پیمانکار است لطفا رسیدگی شود پاکدل خاطرنشان کرد: کوچه پنج فاقد زیرسازی و آسفالت است که امیدواریم مسئولان گوشه چشمی به این قسمت از شهر داشته باشند.

یکی دیگر از شهروندان ساکن این نقطه از شهر لیکک گفت: پایه برق در حریم کوچه بوستان 5 است، سالیان متمادی به شهرداری و اداره برق و فرمانداری مراجعه کردیم همگی می گویند اعتبار نیست تا اقدام کنیم.

     وی تصریح کرد: کوچه بوستان 6 راه ارتباطی خاکی مناسبی برای تردد هم ندارد روشنایی هم ندارد  خانم شهروند دیگری در این نقطه از شهر لیکک گفت: سالیان متمادی است که کوچه بوستان 5 ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان، فاقد زیر سازی و آسفالت است و مسئولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب برخی معابر لیکک/روشنایی و آسفالت حلقه مفقوده امکانات شهری

وضعیت نامطلوب برخی معابر لیکک/روشنایی و آسفالت حلقه مفقوده امکانات شهری