مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-23اقتصادي

کولر گازی یا اسپلیت، کالای محبوب فصول گرم!


کولر گازی یکی از پرطرفدارترین کالاهای بازار تأسیسات تهویه مطبوع است، چرا که هر سال پیش از شروع فصول گرم، شرکت های تولید کننده کولر گازی و اسپلیت، - مدل های جدید خود را به بازار معرفی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در حالت کلی، خرید کولر گازی مناسب منازل یا اماکن اداری می تواند تحت تأثیر ویژگی و کیفیت محصول و همچنین قیمت بهینه و مقرون به صرفه آن قرار گیرد؛ بنابراین، خرید اسپلیت مورد نظر از مرجعی که مشخصات کیفی و قیمت محصول در آن، در هر مقطع بروزرسانی می گردد، امنیت و سهولت انتخاب را افزایش می بخشد.

کولر گازی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟ بسیاری از مشتریان کولر گازی و اسپلیت، اطلاع دقیقی از نحوه کارکرد، انتخاب ظرفیت و مدل مناسب فضای مسکونی و اداری خود ندارند.

در انتخاب کولر گازی دانستن این نکته که شهری که در آن زندگی می کنیم دارای چه نوع آب و هوا و اقلیمی است، ضروری است.

اطلاع دقیق از متراژ محل نصب اسپلیت، آگاهی از دارا بودن یا فقدان کیت اینورتر و همچنین برچسب مصرف انرژی که معمولاً روی سطح پنل داخلی این محصول درج می شود از موارد مهم انتخاب آن است.

راهنمایی و مشاوره انتخاب و خرید کولر گازی مناسب نیازمند علم، آگاهی و تجربه لازم در این زمینه است و هر مرجعی در این زمینه قادر به ارائه مشاوره و قیمت بروز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولر گازی یا اسپلیت، کالای محبوب فصول گرم!

کولر گازی یا اسپلیت، کالای محبوب فصول گرم!