مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-23اجتماعي

کودکانی که پس از 30 سال باردیگر مهمان «عمو قناد» می شوند


مجید قناد از ابتدای امسال با برنامه «لوبیا فردا زود بیا» در شبکه آموزش به تلویزیون بازگشته و در بخشی از آن میزبان کودکانی است که 30 سال پیش در برنامه «گل گفتی آی گل گفتی» مهمان او بودند.

- مجید قناد از ابتدای امسال با برنامه لوبیا فردا زود بیا در شبکه آموزش به تلویزیون بازگشته و در بخشی از آن میزبان کودکانی است که 30 سال پیش در برنامه گل گفتی آی گل گفتی مهمان او بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید قناد مجری و برنامه ساز حوزه کودک و نوجوان این روزها ویژه برنامه ای برای کودکان دارد که در فضای آموزشی و سرگرمی ساخته شده است و روی آنتن شبکه آموزش می رود.

قناد که مدتی بود روی آنتن حضور نداشت حالا با برنامه ای با عنوان لوبیا فردا زود بیا بازگشته است که یک برنامه ترکیبی با آیتم های کوتاه برای آموزش نکات مختلف به کودکان است و در آن هم شخصیت های عروسکی و هم شخصیت های واقعی حضور دارند.

این برنامه از ابتدای نوروز روی آنتن رفت و حالا در ایام ماه مبارک رمضان هر جمعه ساعت 15:15 با فضای رمضانی از شبکه آموزش پخش می شود.

مجید قناد درباره این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: اولین قسمت از برنامه لوبیا فردا زود بیا از ابتدای نوروز پخش شد این برنامه فضایی آموزشی، تفریحی و سرگرمی دارد که همراه با بازی های مختلف، ویژه نوروز روی آنتن رفت و سعی کردیم برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که پس از 30 سال باردیگر مهمان «عمو قناد» می شوند

کودکانی که پس از 30 سال باردیگر مهمان «عمو قناد» می شوند