مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 00:102021-04-22سياسي

توضیحات غریب آبادی در مورد تغییر در روش غنی سازی 60 درصدی


کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تغییر روش غنی سازی 60 درصدی بیان داشت: - این تغییر روش، موضوع تازه ای نبوده و کاملا مرتبط با اقدامات و تصمیمات فنی است و در پرسشنامه اطلاعات طراحی که از سوی ایران به آژانس در هفته قبل ارائه شد نیز از قبل پیش بینی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در مورد گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون فعالیت های اتمی ایران در تاسیسات نطنز تصریح کرد که تغییر در روش غنی سازی 60 درصدی در هماهنگی با برنامه از قبل طراحی شده است.

کاظم غریب آبادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: این تغییر روش، موضوع تازه ای نبوده و کاملا مرتبط با اقدامات و تصمیمات فنی است و در پرسشنامه اطلاعات طراحی که از سوی ایران به آژانس در هفته قبل ارائه شد نیز از قبل پیش بینی شده بود.

وی افزود: در پرسشنامه آمده بود که غنی سازی 60 درصدی ابتدا در دو زنجیره ماشین های آی آر شش و آی آر چهار به طور موازی انجام می شود و بعد از چند روز، دو زنجیره به یکدیگر متصل و اصطلاحا کوپل می گردند و در حالت جدید، زنجیره آی آر شش دارای خروجی محصول 60 درصد شده و زنجیره آی آر چهار نیز به صورت تاندم به غنی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات غریب آبادی در مورد تغییر در روش غنی سازی 60 درصدی

توضیحات غریب آبادی در مورد تغییر در روش غنی سازی 60 درصدی