مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-04-22سياسي

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی واکسن برکت


رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت نام بیش از 16 هزار نفر از هموطنان جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت خبر داد.

- رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت نام بیش از 16 هزار نفر از هموطنان جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نیکی ملکی در صفحه توییترش نوشت: در عرض 36 ساعت (تا ساعت 20 امشب) بیش از 16 هزار نفر از هموطنان مان فقط در شش مرکز استان کشور در فاز سوم کار آزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت داوطلب شده اند.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان هنوز ادامه دارد.

از اعتماد مردم عزیز وطن به دانشمندانمان سپاسگزاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در فاز سوم مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام از اول اردیبهشت آغاز و اعلام شد که تمام علاقمندان به تزریق واکسن برکت در فاز نهایی مطالعات بالینی در رده سنی 18 تا 75 سال و در شش شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر می توانند از طریق تماس با سامانه 4030 و یا از طریق اپلیکیشن آی گپ (#10*4030*) در این مرحله ثبت نام کنند.

در فاز سوم مطالعات بالینی، تزریق بر روی 20 هزار نفر انجام خواهد شد و این 20 هزار نفر باید علاوه بر حضور در شش شهر مذکور و همچنین حضور در محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی واکسن برکت

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر جهت شرکت در فاز سوم کارآزمایی واکسن برکت