مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-04-22ورزشي

تساوی ای دیگر در کارنامه منصوریان/ تساوی آلومینیوم و پیکان


دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تساوی ای دیگر در کارنامه منصوریان به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امشب و در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید و  تساوی دیگری در کارنامه منصوریان به ثبت رسید.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی  با نتیجه یک بر  صفر به سود پیکان رسید  و خدا بنده لو گل پیکان را به نام خود به ثبت رساند.

در نیمه دوم این دیدار و از روی نقطه پنالتی حامد پاکدل موفق شد گل آلومینیوم را وارد دروازه حریف کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

در این دیدار حسین پورحمیدی، محمد ایران پوریان، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، شاهین توکلی، پوریا آریا کیا، میثم مجیدی، معین عباسیان، مرتضی آقاخان، علیرضا چراغعلی ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک و علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، میلاد شیخی سلیمانی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، سامان فلاح، عزیز معبودی، مجید عیدی11 بازیکن تیم پیکان تهران بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی ای دیگر در کارنامه منصوریان/ تساوی آلومینیوم و پیکان

تساوی ای دیگر در کارنامه منصوریان/ تساوی آلومینیوم و پیکان