مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-04-22حوادث

فروش تابلوهای گرانقیمت؛ ترفندی برای کلاهبرداری


گرداننده یک صفحه اینستاگرامی به بهانه فروش تابلوهای گرانقیمت از کاربران کلاهبرداری می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد که فردی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی به بهانه فروش تابلوهای ارزشمند از وی کلاهبرداری کرده است.

وی در توضیح ماجرا به مأموران پلیس فتا گفت: در فضای مجازی به دنبال خرید یک تابلوی خاص بودم که با یک صفحه اینستاگرامی رو به رو شدم که تصاویری از تابلوهای بسیار زیبا و گرانقیمت برای فروش گذاشته بود، چون از تابلو خیلی خوشم آمده بود و نگران بودم که فرد دیگری آن را زودتر نخرد، بدون توجه به اینکه هویت گرداننده صفحه درست است یا نه بلافاصله مبلغ 15 میلیون تومان به حساب فروشنده واریز کردم اما پس از ساعاتی متوجه شدم که از من کلاهبرداری شده است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در این باره گفت: پس از اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی هویت ادمین صفحه شناسایی شد و با دستور قضایی وی را که در یکی از شهرهای جنوب غرب تهران سکونت داشت، دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: متهم پس از حضور در اداره پلیس به جرمش اعتراف کرد و گفت مدتی است با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی به بهانه فروش تابلوهای خاص تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش تابلوهای گرانقیمت؛ ترفندی برای کلاهبرداری

فروش تابلوهای گرانقیمت؛ ترفندی برای کلاهبرداری