مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-04-22حوادث

اقدام هوشمندانه دختر جوان برای فرار از تعرض راننده


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی پراید که قصد داشت در پوشش مسافربر دختری جوان را مورد تعرض و آزار قرار دهد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: روز سه شنبه دختری حدود 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام کرد که از دست راننده ای شیطان صفت فرار کرده و این راننده قصد آزار و اذیت او را داشته است.

این دختر جوان در اظهارات خود به ماموران گفت که از خیابان تهران نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کارش سوار بر یک دستگاه خودروی پراید مسافربر شده اما راننده در میان راه، به سمت جاده تلو تغییر مسیر داده و به اعتراض های این دختر جوان نیز توجه نکرده است.

وی با اشاره به شیوه شاکی برای فرار از دست متهم گفت: شاکی برای آن که از سوی راننده مورد آزار و اذیت قرار نگیرد، پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با او طرح دوستی ریخته اما در همان هنگام در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده با خبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق تلفن همراه برای او ارسال کرده بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از این که مدیر شرکت از این موضوع مطلع شده و به زودی به محل می رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب کرد، اما راننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام هوشمندانه دختر جوان برای فرار از تعرض راننده

اقدام هوشمندانه دختر جوان برای فرار از تعرض راننده