مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-04-22حوادث

سرقت های یک دقیقه ای تا گشودن قفل های پدال!


در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیس مشهد که در راستای مبارزه با دزدان خیابانی صورت گرفت، راز سرقت های یک دقیقه ای باتری تا گشودن قفل های پدال خودروها فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در این عملیات بامدادی که به صورت همزمان در مناطقی از شهر مشهد و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رییس پلیس مشهد) آغاز شد، گروه های مشترکی از نیروهای گشت، تجسس و اطلاعات وارد عمل شدند و تعدادی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در حالی به دام انداختند که راز ده ها فقره سرقت در مشهد برملا شد.

سرقت باتری در یک دقیقه! نیروهای کارآزموده کلانتری قاسم آباد مشهد که با فرماندهی سرهنگ علی معطری (رییس کلانتری) وارد این عملیات ضربتی شده بودند و بسیاری از نقاط حوزه استحفاظی را زیر نظر داشتند ناگهان در ساعت 5:40 بامداد در خیابان راستی ، جوان معتادی را مشاهده کردند که کیسه مشکوکی را حمل می کرد ماموران که احتمال می دادند درون کیسه لوازم سرقتی باشد، بی درنگ جوان مذکور را در حالی دستگیر کردند که او با دیدن نیروهای انتظامی پا به فرار گذاشت.

ماموران بلافاصله این جوان را شناسایی کردند چرا که او چند بار دیگر در سه ماه گذشته و به اتهام سرقت باتری خودروها دستگیر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های یک دقیقه ای تا گشودن قفل های پدال!

سرقت های یک دقیقه ای تا گشودن قفل های پدال!