مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-22سياسي

آبرسانی به 25 روستا از بخش های مرکزی قم با حرکت جهادی


مسئول بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه محرومیت زدایی مهمترین اولویت بسیج سازندگی است، گفت: آبرسانی به 25 روستا بخش مرکزی قم با حرکت جهادی مهمترین فعالیت این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود داودآبادی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه های مختلف در قرارگاه محرومیت زدایی استان فعالیت دارد، گفت: فعالیت بسیجیان در حوزه های عمران و زیرساخت، اشتغال و توانمندسازی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، بهداشت و درمان با حرکت های جهادی در طول سال انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه بسیجیان قمی در سیل لرستان 97 واحد مسکونی را بنا نهادند و 50 واحد مسکونی نیز در سی سخت خواهند ساخت، افزود: افراد جهادی و بسیجیان با توجه به اولویت های بسیج در محرومیت زدایی سعی در برقراری عدالت در نقاط مختلف کشور دارند.

وی مهمترین مسئله در بخش مرکزی استان قم را بحث آبرسانی به روستاها بیان کرد و ادامه داد: بنابر این است که 25 روستای بخش مرکزی قم از نعمت آب بهره مند شوند و امیدواریم با کمک دستگاه ها تا پایان سال جاری به نقطه مطلوب در 80 درصد این روستاها برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 25 روستا از بخش های مرکزی قم با حرکت جهادی

آبرسانی به 25 روستا از بخش های مرکزی قم با حرکت جهادی