مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-04-22سياسي

بخش تولید و صنعت استان سمنان تشنه آب است


استاندار سمنان با اشاره به راهکارهای تقویت تولید در استان، گفت: تأمین آب و برطرف کردن موانع پیش رو در این مسیر، نیاز اصلی توسعه تولید و بخش صنعت در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تأمین آب و برطرف نمودن موانع پیش رو در این مسیر، نیاز اصلی توسعه تولید و بخش صنعت در استان سمنان است، ابراز داشت: رفع موانع تولید از مهم ترین پشتیبانی ها در حوزه تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه یکی از موانع جدی تولید و توسعه در استان، مساله تامین آب است که باید در بحث بُرش استانی مبتنی بر ظرفیت های استان برای تحقق شعار سال، مَد نظر قرار بگیرد، ابراز کرد: پیگیری ها برای تأمین آب در استان از چندین مجری در دستور کار قرار دارد.

تأمین آب برای فلات مرکزی استاندار سمنان گفت: انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی یکی از این موارد است که اقداماتی در این حوزه از جمله مکاتبه با رییس جمهور و پیگیری برای ورود سرمایه گذار برای اجرای پروژه در حال انجام است.

همچنین مبحث استفاده از پساب نیز توسط شهرداری سمنان در حال انجام است که لازم است در این خصوص با هماهنگی و مساعدت دستگاه های مرتبط، تسریع صورت گیرد تا با تأمین آب در استان، بخش صنعت ما معطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش تولید و صنعت استان سمنان تشنه آب است

بخش تولید و صنعت استان سمنان تشنه آب است