مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-04-22سياسي

ناکارآمدی شوراها موجب ناامیدی مردم می شود/ از مذاکرات وین نتیجه ای نمی گیریم


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: شوراها در خط مقدم امیدآفرینی مردم هستند و ناکارآمدی آنها موجب ناامیدی مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی در دومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان البرز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) برگزار شد با اشاره به آخرین مذاکرات دنبال شده در خصوص برجام اظهار کرد: عده ای به دنبال وارد کردن گفتمان های مربوط به این مذاکرات در عرصه انتخابات هستند و در نشست هایی که بدین منظور دارند به موضوع مذاکره برجام می پردازند.

وی بیان کرد: مذاکره هایی که در مورد برجام مطرح است، نتیجه ای برای ما نخواهد داشت و در این مسئله اعتماد به دشمن خسارت های محضی را در پی دارد.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه در روزهای اخیر خبرهایی را در مور برجام از کنگره آمریکا شنیده ایم، تصریح کرد: آنچه اکنون به عنوان مذاکرات مطرح است، در مجلس شورای اسلامی ما هم بیان شده که در این مورد سؤالاتی برای مجلس مطرح است.

بار دیگر شاهد مذاکرات فرسایشی هستیم وی خاطرنشان کرد: پرسش مجلس این است که چرا بعد از گذشت 8 سال از گذشت برجام و دریافت خسارت محض از آن با وجود اقدام راهبردی در فرآیند غنی سازی 60 درصدی در کشورمان، اکنون در بحث مذاکره در برجام یک مذاکره فرسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی شوراها موجب ناامیدی مردم می شود/ از مذاکرات وین نتیجه ای نمی گیریم

ناکارآمدی شوراها موجب ناامیدی مردم می شود/ از مذاکرات وین نتیجه ای نمی گیریم