مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-04-22اقتصادي

کتاب کارا ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب کارا در 7 بخش با مقدمه ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان: کاریکاتور، - کتاب کارا ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار منتشر شد کتاب کارا ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب کارا در 7 بخش با مقدمه ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان: کاریکاتور، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی ، به چاپ رسیده است.

همچنین در این اثر، حامد شمس رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقدمه ای با عنوان: گفتمان سازی اجتماعی با زبان کاریکاتوری به اهمیت کاریکاتور و قابلیت های منحصر به فرد آن در بازنمایی و ترسیم واقعیات جامعه و جلب توجه همگانی به مسایل اجتماعی پرداخته است.

در بخش دیگری از این مجموعه ارزشمند، هادی حیدری، دبیر جشنواره نیز در مقدمه ای با عنوان: گام مهم در خود انتقادی، به دیگر بخش های این رویداد ملی نگاهی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب کارا ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار منتشر شد

کتاب کارا ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار منتشر شد