مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-22ورزشي

اختصاص یک و نیم میلیارد اعتبار تکمیل سالن ورزشی روستای «طولش»


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل سالن ورزشی روستای طولش یک و نیم میلیارد تومان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای طولش با اشاره به سالن نیمه تمام این روستا که بیش از ده سال است رها شده، اظهار کرد: بیشترین جمعیت جوان روستایی شهرستان خلخال در این روستا به سر می برند و از نعمت سالن ورزشی محروم هستند.

وی افزود: امروز به همت اداره کل ورزش وجوانان و پیگیری های انجام شده، بیش از یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی روستای طولش اختصاص یافت و همچنین خانه ورزش این روستا نیز تجهیز خواهد شد.

8000 متر مربع از معابر روستای طولش آسفالت می شود نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در ادامه بیان کرد: در سال گذشته بیش از هفت هزار متر از معابر روستا آسفالت شده و امسال نیز با پیگیری های انجام شده، هشت هزار متر از معابر باقیمانده این روستا آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به شبکه فرسوده برق روستای طولش تصریح کرد: با اختصاص اعتبار، بیش از 750 میلیون تومان شبکه برق فرسوده روستای طولش بازسازی و به صورت کیفی بهسازی خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل به بیشترین جمعیت متردد از محور خلخال، خوجین، طولش به سمت بفراجرد اشاره کرد و گفت: این مسیر به دلیل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک و نیم میلیارد اعتبار تکمیل سالن ورزشی روستای «طولش»

اختصاص یک و نیم میلیارد اعتبار تکمیل سالن ورزشی روستای «طولش»