مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-22سياسي

سپاه پاسداران الگوی مقاومت آزادیخواهان جهان است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، با صدور بیانیه ای دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

- ایسنا/فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، با صدور بیانیه ای دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی استان فارس بـا صـدور بیـانیـه ای اعـلام کـرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردمی ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نقش آفرینی، ایثار و لحظه شناسی صحیح ، نام خود را در تارک تاریخ این سرزمین برای همیشه ثبت نموده است.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردمی ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نقش آفرینی، ایثار و لحظه شناسی صحیح، نام خود را در تارک تاریخ این سرزمین برای همیشه ثبت نموده است.

ابتکار بی نظیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در دوم اردیبهشت 1358 و تأسیس سپاه پاسداران از نقاط عطف تاریخ ایران اسلامی است که برکات بیشماری را در عرصه های مختلف به همراه داشته و با تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به نیروی قابل اتکا برای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران الگوی مقاومت آزادیخواهان جهان است

سپاه پاسداران الگوی مقاومت آزادیخواهان جهان است