مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-04-22سياسي

ممنوعیت کاشت برنج در صحنه به سبب به کاهش بارندگی و منابع آب


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه از ممنوعیت کاشت برنج در صحنه به سبب به کاهش بارندگی و منابع آب در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شاماری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ️با توجه به بروز خشکسالی و کاهش قابل توجه بارندگی در شهرستان صحنه و به دنبال آن با اتخاذ سیاست های پیشگیرانه در بهره برداری از منابع آب عزم جدی تمامی دستگاه های متولی و نظارتی جهت حفاظت از منابع آب منطقه امری ضروری است.

وی افزود: با توجه به اینکه برنج از جمله محصولاتی با نیاز آبی بالا و کشت آن از طرف اداره امور آب و جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ممنوع اعلام شده دادستانی به عنوان حافظ منافع عمومی نظارت و پیگیری جدی در این موضوع خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب صحنه تصریح کرد: کشاورزان شهرستان صحنه و روستاهای حاشیه رود گاماسیاب از ایجاد خزانه برای کشت برنج خودداری کنند زیرا هر گونه عواقبی متوجه خود آنها است.

شاماری با اشاره به نظارت مستمر جهت جلوگیری از کشت برنج در شهرستان صحنه بیان کرد: اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیارها با نظارت مستمر خود از کاشت برنج توسط اهالی روستا ممانعت به عمل آورده و فوراً گزارش خود را به ضابطان یا دادستانی اعلام تا با متخلفان طبق ضوابط و مقررات برخورد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت کاشت برنج در صحنه به سبب به کاهش بارندگی و منابع آب

ممنوعیت کاشت برنج در صحنه به سبب به کاهش بارندگی و منابع آب