مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-22سياسي

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» در همدان برگزار شد


نشست کتابخوان تخصصی «زمین مادری مهربان» به مناسبت روز جهانی زمین پاک در فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

- نشست کتابخوان تخصصی زمین، مادری مهربان در همدان برگزار شد ایسنا/همدان نشست کتابخوان تخصصی زمین مادری مهربان به مناسبت روز جهانی زمین پاک در فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه در آیه 57 و 58 سوره اعراف خداوند به زمین پاک اشاره کرده است، افزود: اشاره قرآن به زمین پاک نشانه این است که ما مأموریت داریم در ارتباط با حفاظت از زمین پاک، جهد و کوشش کنیم.

احسان قنبری با تأکید بر اینکه خیلی وقت ها به زمین ظلم می کنیم، تصریح کرد: زمین، مادری مهربان شعاری پرمفهوم است و چنان خود را حفظ می کند که بیش از این دچار ظلم نشده و به یغما نرود.

وی با اشاره به اینکه گاهی از اتفاق هایی که روزی زمین رخ می دهد شرمنده می شویم، ادامه داد: ساخت وسازهای بی رویه، تغییر کاربری های بی رویه، افزایش زباله ها نشانه هایی از نامهربانی با زمین است.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه اقدامات غیر کارشناسانه را اصلاح و یا متوقف کنیم تا به زمین بیش از این آسیب وارد نشود، خاطرنشان کرد: سند آمایش استان سال ها است که مطرح شده و قرار است از سال 1400 عملیاتی شود و امیدواریم که در حوزه زمین پاک و حفاظت محیط زیست ما را کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» در همدان برگزار شد

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» در همدان برگزار شد