مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-22ورزشي

دانشجوی اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری های نقره تسلا مدال برنز گرفت


امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به کسب رتبه دانشجوی اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری تسلا و مسابقات ARCA کرواسی اشاره کرد و گفت: - سرپرست تیم اختراعات ایران گفت: مبینا قزی، دانشجوی اسفراینی توانست در مسابقات جهانی نوآوری های برتر تسلا و رقابت های ARCA در حوزه مقابله با کرونا به مدال نقره دست یابد.

امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به کسب رتبه دانشجوی اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری تسلا و مسابقات ARCA کرواسی اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا در جهان باعث شد تا همه کشور ها سیاست هایی را برای پیشگیری و درمان این بیماری با نوآوری و خلاقیت درپیش گیرند.

محمدی کوشکی بیان کرد: بسیاری از مسابقات جهانی و یا دانشگاه های برتر دنیا که در سال های قبل با سموضوعات دیگر بود از ابتدای شروع کرونا موضوع این رقابت های جهانی نواوری های مرتبط با کرونا بوده است.

سرپرست تیم اختراعات ایران با بیان اینکه در این مسابقات هر ساله گروهی از مخترعین و نوآوران ایرانی نیز حضور می یابند، ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا در ایران نیز بسیاری از جوانان و شرکت های فناور و دانش بینان، محصولات نوآورانه ای را ساختند یا مخترعان و نوآوران، پژوهش و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری های نقره تسلا مدال برنز گرفت

دانشجوی اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری های نقره تسلا مدال برنز گرفت