مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-22بين الملل

هرگز اجازه نمی دهیم خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای ضمن اعلام دفاع از خود به هر طریق ممکن اعلام کرد که دمشق هرگز اجازه نخواهد داد خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای به تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت سوریه واکنش نشان داد.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواسته است تا تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق و نیز تکرار چنین تجاوزاتی علیه حاکمیت سوریه را محکوم کنند، تجاوزاتی که از سوی اشغالگران اسراییلی، آمریکایی و ترکیه ای و به روش های هماهنگ شده و سازمان یافته صورت می گیرد.

در ادامه بیانیه گفته شده است: اینکه سازمان ملل و شورای امنیت توجیهات اسراییل و آمریکا در نقض حاکمیت سوریه را می پذیرند باعث می شود تا در جنایات تروریستی آنها علیه دمشق شریک شوند.

در پایان بیانیه آمده است: رهبری، دولت و ملت سوریه اجازه تحقق خواسته های شیطانی متجاوزان برای نابودی سوریه را نخواهند داد و از حق خود برای دفاع از خاک، مردم و حاکمیت سوریه به هر طریقی نخواهند گذشت.

بنا بر اعلام منابع نظامی سوریه، رژیم صهیونیستی بامداد امروز از سوی بلندیهای جولان، نواحی اطراف دمشق را هدف قرار داد که سامانه های ضد هوایی ارتش سوریه اغلب موشک های صهیونیستها را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز اجازه نمی دهیم خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود

هرگز اجازه نمی دهیم خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود