مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس


عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان ، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان ، رییس کل دادگستری استان، دادستان بندرعباس، رییس شوراهای حل اختلاف استان ، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار بندرعباس و جمعی از مسوولان آغاز شد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم خاطرنشان کرد:  مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس با زیر بنای دوهزارمتر مربع در سه طبقه احداث می شود.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: این مجتمع با هدف تسهیل فرآیند رسیدگی به پرونده ها و تسریع در روند حل اختلافات مردم احداث می شود.

وی یادآور شد: این مجتمع در کوی پلیس و ابتدای محله تپه اللّه اکبر احداث می شود که نقش مهمی در تسهیل خدمت رسانی قضایی به مردم غرب بندرعباس خواهد داشت و منجر به کاهش تردد به مراکز قضایی مرکز شهر می شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با قدردانی از همکاری استاندار ، دستگاه های اجرایی و شهردار بندرعباس به منظور اجرای این پروژه یادآور شد: زمین این مجتمع از سوی شهرداری بندرعباس واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس

آغاز عملیات اجرایی مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس