مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-04-22پزشكي

روزانه 30 دقیقه ورزش ملایم کنید


رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: در صورت داشتن تب، بیماری التهاب روده و معده، سرفه های پی در پی یا خلط دار و زمان درگیر بیماری کرونا و آنفولانزا از انجام فعالیت های ورزشی و بدنی خودداری کنید.

دکتر امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز هفته سلامت و نامگذاری دومین روز این هفته با عنوان ورزش و کرونا از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: حدود یکسالی می شود که ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر خود کرده و میلیون ها نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند که مرگ تعدادی از آنها را بدنبال داشته و همین مسئله باعث شده تا ترس از ابتلاء به این بیماری بسیاری از مردم را خانه نشین کند و خود را قرنطینه کنند تا از ابتلاء به این بیماری در امان بمانند.

رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه خانه نشینی و قرنطینه دوران کرونا سبب شده تا بسیاری از افراد دیگر به مانند سابق ورزش نکنند و آن را کنار بگذارند، گفت: از سوی دیگر برای بسیاری هم که علاقمند هستند در این دوران فعالیت بدنی خود را ادامه دهند این سوال پیش آمده که آیا ورزش کردن در این ایام خطرناک است، یا نه.

وی در تشریح این مسئله توضیح داد: انجام ورزش منظم و فعالیت بدنی یکی از راه های جلوگیری از مضرات و عوارض کم تحرکی و فعالیت نکردن طی دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 30 دقیقه ورزش ملایم کنید

روزانه 30 دقیقه ورزش ملایم کنید