مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-22سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر فقط در 50 فضای باز


شهردار مشهد با بیان اینکه توافقی با هیئات مذهبی انجام شده تا مراسم شب های قدر در 30 نقطه باز شهری برگزار شود، گفت: توافقی نیز با امور مساجد داشته ایم تا 20 مورد از مساجد متصل به فضای باز برنامه های ویژه شب های قدر را با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه توافقی با هیئات مذهبی انجام شده تا مراسم شب های قدر در 30 نقطه باز شهری برگزار شود، گفت: توافقی نیز با امور مساجد داشته ایم تا 20 مورد از مساجد متصل به فضای باز برنامه های ویژه شب های قدر را با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار کنند.

همچنین باید اعلام شود به جز در این 50 نقطه تمامی حسینیه ها و مساجد بسته باشد.

محمدرضا کلایی در جلسه ستاد کرونای شهرداری مشهد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دو هفته سخت و خاص را در پیش رو خواهیم داشت، باید در حوزه خدمات شهری و حمل ونقل عمومی شهر نظارت های ویژه ای را اعمال کنیم.

وی افزود: همچنین در طول این مدت باید پارک ها و فضاهای باز نیز در سطح شهر تعطیل باشند تا از هرگونه تجمع مردم جلوگیری شود.

شهردار مشهد بیان کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری نیز حضور آتش نشانان در سطح شهر و اعلام هشدار نیز در این مدت تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر فقط در 50 فضای باز

برگزاری مراسم شب های قدر فقط در 50 فضای باز