مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-22اقتصادي

کلنگ زنی پروژه احداث 1000 واحد مسکونی در یاسوج


پروژه احداث 1000 واحد مسکونی طرح ملی مسکن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

- حسین کلانتری ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزود: مسکن به عنوان سرپناه مردم یکی از اولویت های مهم برای زندگی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری جوانان برای شروع زندگی مسکن است و اگر مسکن جوانان تأمین شود، مسیر برای ازدواج جوانان باز می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ریاست جمهوری با توجه به ضرورت تأمین مسکن در کشور به وزارت راه و شهرسازی مأموریت داد که در تأمین مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن اقدامات لازم را انجام شود.

کلانتری با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج با محدودیت زمین مواجه هستیم، تاکید کرد: چهار هزار و 400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد واحد دو هزار واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام، هزار واحد توسط بنیاد مسکن و مابقی توسط سایر نهادها احداث می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حل معارضات برابر عدالت و رعایت قانون تأکید کرد و ادامه داد: طرح مسکن ملی در سایت ارم شهر یاسوج در یکی از بهترین نقاط شهری احداث خواهد شد و از مزایای این پروژه مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم در این امر مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه احداث 1000 واحد مسکونی در یاسوج

کلنگ زنی پروژه احداث 1000 واحد مسکونی در یاسوج